Lukijat

Minä

Oma kuva
Panfu
Oon Laku56 täältä Panfusta.Pidän Panfu-Blogii joten tervetuloa lukemaan!Jos on kysyttävää kysy vaa,vastaan mielelläni :)

lauantai 13. huhtikuuta 2013

Laku on täällä taaass!!

Terve taas rakkaat lukijat :33
Vitsi mulla on ollu ikävä bloggaushommia,nyt saan jatkaa niitä taas! x3
Noniin,mitäs Panfuun kuuluu,en oo oikein sieläkään jaksanu käydä,taukoni aikana on kerennykki tapahtuu vaikka mitä!!Mutta uusin juttu on nyt se,että Bonez on tullut Panfuun.Aluks se toi hedelmäkorin mukanaan ja ko siitä söi hedelmii muuttu sammakoks >:O
Ja nyt seuraavaks se toi juustonpalan ja me muututtiin hiiriks ko syötiin se D: Mut Kamarialla on AINA ratkaisu kaikkeen,jippii :DDDD

Bloginin ulkka menee kokonaan remontille.Vaihdan yliksen ja profiili/tassuittainkuvan vanhaksi tutuksi skeittaajalakukuvaksi :DD Tiiätte kai mitä tarkotan.Muokkaan sitä viell...

Muttamutta,niin,Panfuun on tullu uusia kalusteita ja vaatteita vaikka kuinka sillä aikaa ko oon ollu tauol :D Tuoreimmat kalusteet ovat tässä:

Ja tuoreimmat vaatteet tässä:

Ja viel yks hirvee uutinen MAX JA ELLA ON RUVENNU KIRJOTTAA PANFUBLOGIIN VAA ENKUKS JA SAKSAKS!!
PLÖÄÄH!!


Voisitteko vähä kertoo mulle kommissa mitä "Blogimaailmassa" tapahtuu,ja onko joku bloggari lopannu,ko oon vähä tippunu junasta.


Täs viel yks SUPERREPS video :DDD

Hihhahahahhaaa,toi eka laulu

Maapallo mennään kiertämään,päivää kahdeksankymmentä on aikaa seikkailuun!!
xD
Mut lopettelen ny

Tassuittain:
Tauolta palannut Laku


2 kommenttia:

Moikkelis!Kiva kun päätit kommata,mutta muista kommaamisen säännöt,älä kiroile tai käytä muutenkaan sopimatonta kieltä!
Eikun vaan kommenttia kirjoittamaan!


-Laku56